Den Otter B.V.

Opgericht in 1977
Shortcode
Den Otter B.V. heeft nog geen reviews.
Over ons bedrijf

Over ons bedrijf

  • Den Otter is een kantoor dat zich bezighoudt met schade- en levensverzekeringen. Daarnaast is er ook een vestiging van de RegioBank. Den Otter kan bouwen op ruim 60 jaar ervaring in de branche. De oorsprong van het bedrijf ligt in de agrarische (tuinbouw) sector. De klantenkring bestaat naast agrarische bedrijven uit particulieren en MKB (tot 100 medewerkers).

    Hypotheek-en pensioen vraagstukken worden altijd behandeld door Kees Slob. Hij heeft reeds 20 jaar ervaring in de financiële advisering.

    De bancaire diensten worden veelal verstrekt door de RegioBank. De RegioBank, is een landelijk vertegenwoordigde bank met een regionaal karakter. RegioBank voorziet in het complete scala bankdiensten: betalen, sparen, lenen, hypotheken, beleggen en zakelijke diensten.

    Wij zijn in staat om met de meeste verzekeringsmaatschappijen en geldverstrekkers zaken te doen. Door onze samenwerking kunt u ons betitelen als een 'all finance' dienstverlener. Wij bemiddelen en adviseren in: verzekeringen (schade en leven), hypotheken, pensioenen en bancaire diensten.

    Service en kwaliteit hebben wij hoog in het vaandel staan. Ons advies zal altijd in het teken van de klant staan. Wij zullen steeds rekening houden met uw persoonlijke eisen, wensen en omstandigheden.

Onze diensten
  • Onze diensten

    Uw verzekeringsadministratie accuraat verzorgd.
    Bij het sluiten van een verzekering / hypotheek via ons kantoor worden uw persoonlijke gegevens samen met die van uw verzekeringen/hypotheek accuraat geadministreerd. Dat betekent dat u er zeker van kan zijn dat wij attent zijn en uw belangen scherp in de gaten houden. Wij ondernemen actie zodra het risicobeeld en de verzekering dat vereist, bijvoorbeeld op aanpassingsmomenten en bij optiemogelijkheden. We bewaken in zijn algemeenheid de dekking van uw verzekeringen.

    Periodieke controle van uw verzekeringspakket.
    Om de samen met uw afgesproken tijd toetsen wij de via ons kantoor gesloten verzekeringen op het bij uw situatie gewenste pakket aan verzekeringen. U ontvangt van ons een overzicht van de via ons kantoor gesloten verzekeringen. Mocht het nodig zijn dan komen wij hierop ook een toelichting geven. Door regelmatig contact zijn we in staat na te gaan of veranderde omstandigheden, behoeften en actuele ontwikkelingen invloed hebben op uw verzekeringen.

    Vraagbaak voor al uw financiële aangelegenheden.
    Wij zijn graag bereid uw vragen op het gebied van bank- en verzekeringszaken te beantwoorden. Hiertoe is gekwalificeerd personeel aanwezig, dat in de meeste gevallen in staat is uw vragen direct te beantwoorden. Bij complexe vraagstukken zullen wij in overleg met u de gewenste informatie op een later tijdstip aanleveren. Tijdens kantooruren kunnen telefonisch vragen gesteld worden, via fax en e-mail kan dat 24 uur per dag.

    Deskundige assistentie en belangenbehartiging bij schadeafwikkeling.
    Indien u op een verzekering schade claimt kunt u ervan overtuigd zijn, dat we uw belangen optimaal behartigen. Wij controleren of er dekking bestaat en informeren u over de gang van zaken en eventuele eigen risico. Wij verzorgen voor u de schademelding bij de verzekeraar, maken eventueel een afspraak met een expert voor schadevaststellingen en assisteren u in voorkomend geval bij het verhalen van uw eigen (niet door uw eigen verzekering gedekte) schade op een schuldige derde.

Historie
  • Historie

    In de jaren dertig begon Gerrit Jan den Otter, de opa van huidige eigenaar René den Otter, met het verzekeren van ‘plat glas’, waaronder in die tijd veelal aardbeien werden geteeld. Gerrit Jan had in die tijd een gemengd bedrijf. Naast zijn werk in zijn bedrijf werd hij als verzekeringsagent aangesteld door de ‘Eerste Onderlinge Broeiglasverzekeringsmaatschappij. Je hoefde daar toen nog geen diploma’s voor te hebben. Na de oorlog werd Gerrit Jan ook agent van respectievelijk de Onderlinge Boerenbrandwaarborgmaatschappij en enkele jaren later volgde een aanstelling door de Nederlandse Lloyd, het huidige Delta Lloyd.

    De verzekeringsmogelijkheden werden hiermee steeds verder uitgebreid. Wim den Otter de zoon van Gerrit Jan volgde in die tijd een tuinbouwopleiding en was helemaal niet van plan om ‘in verzekeringen’ te gaan. Hij hielp zijn vader wel met bijvoorbeeld het ophalen van premies, die toen nog contant werden betaald en het verzekeren van bromfietsen en dergelijke. Wim ging toch maar cursussen volgen op het gebied van assurantiën.

    Hij begon ook met het houden van mestkuikens om voldoende inkomsten te hebben. In 1971 werd Gerrit Jan benaderd door de NMS (de huidige RegioBank) om een filiaal van deze bank te beginnen. Toen bleek dat Gerrit Jan dit niet zag zitten, besloot Wim wel op dit voorstel in te gaan op zijn eigen naam. In 1977 nam hij ook de verzekeringspoot van zijn vader over maar hield hij nog wel de kippenhouderij. Opmerkelijk hierbij is, dat de familie den Otter als het ware weer terug was in de bankwereld, want de vader van Gerrit Jan was in zijn tijd de medeoprichter van de toenmalige Boerenleenbank in Kerkwijk.

    René den Otter is in 1995 op het kantoor van zijn vader komen werken. In eerste instantie wilde hij hoofd van een laboratorium worden en volgde hij daarvoor ook de opleiding aan de Hogeschool in Utrecht. Met deze opleiding is hij in 1995 gestopt om zijn Assurantie B diploma te gaan halen. Dit diploma was toen nodig om een assurantiekantoor te mogen leiden. In de loop der jaren heeft René nog verschillende andere opleidingen gevolgd. In 2000 heeft René het kantoor overgenomen van zijn vader. Nu kunt u bij Den Otter terecht voor alle soorten verzekeringen, financieringen, hypotheken en bankzaken, zowel particulier als zakelijk. Ondanks dat het kantoor gegroeid is blijft de persoonlijke aandacht van vroeger een belangrijk punt.

Wat doen wij

Wat doen wij

Shortcode
Shortcode
Navigatie
Location

Bezoekadres

Molenstraat 20
Bruchem
Nederland